Misschien zijn er nog zaken onduidelijk, die lichten we hier nog eens goed uit. Kom je er dan nog niet uit? Stuur ons dan vooral een berichtje! Via Whatsapp of via het contactformulier op de website (bij RSVP/CONTACT).


​​​​​​​
Algemeen ▼
Wanneer vindt onze bruiloft plaats?
Onze bruiloft is op 9 juli 2026. We kunnen niet wachten om deze dag met jullie te delen!
Wat is de dresscode?
We zouden het leuk vinden als jullie je kleden volgens ons thema. We vinden het vooral belangrijk dat jij je goed voelt, dus trek aan wat je mooi vindt en voel je dus niet verplicht om je te houden aan het thema. Hier vind je nog meer tips!

Is mijn partner ook uitgenodigd?
Ja, je partner is uitgenodigd. Wil je in de RSVP aangeven of hij/zij meekomt?
Zijn kinderen welkom?
Omdat we ons aan een strikte gastenlijst moeten houden (we willen het aantal gasten niet overschrijden) verwachten we geen (volwassen) kinderen van de genodigden op onze bruiloft, behalve als we dat expliciet hebben vermeld op je uitnodiging (onze enige neef van 13 komt bijvoorbeeld wel de hele dag mee, omdat we geen familieleden willen uitsluiten). Dat is natuurlijk niet omdat we je kinderen niet lief of leuk vinden, maar simpelweg omdat we geen verrassing op de afrekening willen.
Hoe zit het met cadeaus?
Bij binnenkomst in de Oranjerie vind je onze cadeautafel en een gastenboek. Na onze bruiloft gaan we op huwelijksreis, vind je het leuk om ons iets te geven, dan is het fijn als we iets mee kunnen nemen op reis 

 Vanzelfsprekend waarderen we jullie aanwezigheid al en als je zelf een ander idee hebt, dan is dat natúúrlijk ook helemaal goed!


Photobooth en gastenboek
Bij binnenkomst in de Oranjerie vind je op onze cadeautafel een gastenboek. Er is ook een photobooth. We vinden het leuk als je een foto maakt in de booth, deze in het gastenboek plakt en daar wat in schrijft voor ons. Ook staat er op de cadeautafel een herinneringenbox. Er liggen kaartjes en een pen, op zo'n kaartje kun je een leuke herinnering schrijven die je hebt aan een van ons of aan ons samen. We openen de doos als we terug komen van vakantie, zodat we na kunnen genieten!


Je mag natuurlijk vaker op de foto gaan en je mag ook foto's zelf meenemen uit de photobooth!
Mag ik foto's en video's maken met mijn telefoon?
We willen alle dag-gasten vragen géén telefoon te gebruiken voor foto's/video's overdag. We vinden het extra fijn als jullie bij de ceremonie, taart moment en bij het diner de telefoon alleen gebruiken in geval van nood. Dat komt onze foto's van de ingehuurde fotograaf ten goede en zo kun je lekker genieten van onze mooie dag!

Tijdens het feest vinden we het echter heel leuk als jullie video's maken en foto's van leuke momenten. Heb je echt een leuke foto of video gemaakt? Scan de QR code op de cadeautafel en deel jouw mooie momenten met ons!
Jullie drinken de gehele dag op onze rekening, dus neem waar je zin in hebt en drink zoveel als je wilt! Er wordt naast fris en water een basisarrangement aan alcohol aangeboden (geen sterkte drank), denk aan bier en wijn.
Kan ik me ergens opfrissen? 
Zeker! Er zijn toiletten in een aparte ruimte. De ruimte bij de toiletten is groot genoeg om even je schoenen te wisselen, bijvoorbeeld. In de toiletten hebben we een mandje met verzorgingsproducten gezet. Je deo, maandverband of tampons vergeten? Even een doekje over je gezicht? Geen probleem! Pak wat je nodig hebt en fris jezelf lekker op. 
Programma ▼
Wat is het tijdschema van de dag?
Daggasten worden verwacht tussen 13:30 en 14:00
Ceremonie: 14:15
Taart en toast: 15:15
Diner en feest: 17:45
Op de dag zelf wordt het tijdschema bewaakt door de ceremoniemeesters
Wanneer worden foto’s gemaakt?
We maken een grote groepsfoto en wat individuele foto’s. Dit gebeurt tijdens de taart en toast.
Tot hoe laat duurt het feest?
Het feest duurt tot 23:30, om 24:00 sluit de locatie.
Locatie en parkeren ▼
Waar vindt alles plaats?
De gehele dag vindt plaats bij de Oranjerie. Op de uitnodiging kun je zien wanneer we je verwachten!
Hoe kom je er en waar kan ik parkeren?
Auto of openbaar vervoer is mogelijk. Parkeren (gratis, dichtbij de locatie) en OV-routes vind je hier.
Is de locatie toegankelijk?
De Oranjerie ligt op een landgoed met wat grovere (steentjes) paden. De binnenlocatie is gelijkvloers. Roken kan buiten aan de zijkant van het pand, graag peuken niet op de grond gooien en niet roken bij de entree van het pand.
Accommodaties ▼
Zijn er overnachtingsmogelijkheden?
Ja, we hebben een paar aanbevolen hotels en B&B’s, klik hier.
Hoe ver zijn deze locaties van de trouwlocatie?
Verschillend van loopafstand (15 minuten) tot korte afstand per auto (5-10 minuten)
RSVP & Contact ▼
Hoe kan ik laten weten of ik wel of niet kom?
Voor 28 mei 2026 horen we graag of je wel of niet komt. We horen ook graag je favoriete dansnummer, die kun je meteen doorgeven. Dat kun je doen via het contactformulier.
Wie kunnen jullie contacteren bij vragen?
Voor de bruiloft kun je contact opnemen via het contactformulier of op 0640384128. Op 8 en 9 juli kun je bellen naar de ceremoniemeester op 0646700866 (Wilma).
Ceremoniemeester ▼
Wie is onze ceremoniemeester?
Wilma is onze ceremoniemeester. Ze wordt ondersteund door Tanja. Jullie kunnen hen op 8 en 9 juli bereiken voor vragen op 0646700866 (Wilma).
Wat doet de ceremoniemeester?
Zij zorgt dat alles soepel verloopt zodat wij optimaal kunnen genieten. Op de dag voor de bruiloft zorgt ze voor de voorbereidingen en tijdens de dag zelf regelt ze de planning. Verder geniet ze als moeder van de bruid ook gewoon van de dag!
Extra info ▼
Speciale dieetwensen?
Die kun je doorgeven via het contactformulier of op 0640384128.
Fotografie
We plannen groepsfoto’s en individuele foto’s, zodat we alle mooie momenten vastleggen. Deze momenten liggen vast in de planning, maar door mogelijke regen kan het zijn dat we de planning los laten en de foto's op een ander moment op de dag schieten.
Back to Top